Üdvözlök mindenkit! Gyermekkorom óta érdekelnek a rejtélyes dolgok, a természetfeletti jelenségek, a paranormális témák. Ide csak az kerül fel AMIKNEK ÉN JÁRTAM UTÁNA. Legalábbis megpróbáltam a legjobban. Akár személyesen eljutni a helyszínre, akár levelezéseken keresztül több információhoz jutni az esetekről.

2015. január 27., kedd

Harminc évvel ezelőtti UFO észlelés Kazáron

Nem hittem volna, hogy nem is kell messzire mennem, hogy egy ufó beszámolót hallgassak meg!
Kisebb-nagyobb kihagyásokkal egy helyen dolgoztam Kazáron - azaz a faluban ahol élek - az egyik helyi lakossal, L.Lászlóval, aki csak ma mondta el nekem ufó észlelését, mert meglátta, hogy épp ilyen témájú könyvet olvastam. Megbeszéltük, hogy meló után átmegyek hozzá és szépen elmondja, hogy mit is látott. A pontos helyszínt egy vonallal jelöltem a Google Street View térképén és bekarikáztam azt a területet, ahol a tárgy nagyjából lehetett. Itt egy link is: - LINK -

Az észlelés pontos helyszíne
 Az észlelés már 30 éve történt egy nyári éjszakán, de pontosabb dátumra nem emlékszik. Éjjel egy óra körül járhatott, amikor László kiment a házból az udvarra, hogy rágyújtson egy szál cigarettára. A ház mögött van a kertjük, majd az mögött pedig a Gergelynek nevezett terület, ahol több domb és erdőségek is vannak. Le is fotóztam: a térben legelöl egy domb látható (1.), azzal szinte "egy vonalban" baloldalt az erdő (2.), majd mivel eléggé lankás a terület, az mögött szintén erdő található (3.). A lanka miatt ezek el-elválasztódnak egymástól.
Itt egy fotó a területről, ahogy az udvarából látszik:

Az udvaron
Miközben beszélgettünk lerajzoltam vázlatosan az előbbi három pontban leírt helyet, amit még a rajzon is megszámoztam és külön színben tüntettem fel, hogy átláthatóbb legyen.

A vázlatom az esetről
László azt hitte ég az elülső erdő (2.), ugyanis megvolt világítva és kb.10 percig ezt figyelte. A hátsó erdős rész (3.) viszont teljesen sötétben honolt, azaz addig már nem terjedt ki a fény. Egy idő után viszont azt vette észre, hogy a domb (1.) mögül egy fénylő, csillagszerű tárgy gyorsan és nyíl egyenesen, függőlegesen felszáguld, amivel együtt a baloldali erdőben (2.) teljes sötétség lett. Nem tűz égett és nem annak a fényét látta László, hanem a titokzatos tárgyét, egy UFO-ét! Olyan erősen világított a domb mögött, hogy minden bizonnyal megvilágította a környező területet: az erdőt. Mivel tíz percig figyelte a fényt mielőtt az a domb mögül előbukkant volna, feltételezhető, hogy az a valami leszállt a talajra! Vagy legalábbis annak a közelében egy helyben toporogva lebegett. Vajon mit csinálhatott ott?
Amint felszállt az ufó, azon nyomban sötétség borult az erdőre. A jelenség feltűzött az égre, majd egy helyben megállt és mintha csak felfüggesztették volna oda, úgy is maradt. Legalábbis László még pár percig figyelte, de az nem mozdult onnan és úgy nézett ki, mint egy közönséges csillag.. Laci elvesztette az érdeklődését és bement vissza a lakásba. Ennyi a történet.

A kedves névrokonnak megköszöntem, hogy elmondta az élményét, majd elbúcsúztam tőle. Valójában ezzel a beszámolóval már úgymond nem tudok mit kezdeni, hiszen nem most történt.
Semmilyen racionális dolog nem jut eszembe magyarázatként. A gömbvillám gyorsan "kipukkadt" volna és nem marad meg ilyen hosszú ideig. A meteor teljességgel kizárható a mozgás miatt. Habár az ufó tökéletesen úgy nézett ki, mint egy nagy fényerejű csillag, az mégsem úgy viselkedett, mert csillagok nem szállnak fel a talajról az égre.
Mindenesetre érdekes volt hallani egy helybéli ufó élményét, amihez hasonlót azóta sem látott soha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése